kariinekstrand

Bilar, bilar, bilar

Kategori:

Tjooo! Här ligger jag i sängen i ett rum i Sthlm i Sverige i Norden i Europa på jorden i universum och kluddar på telefonen! Åkte till Stockholm i torsdags eftermiddag vilket var hur skönt som helst! Hände inte så mycket på kvällen för kom fram ganska sent men igår drog vi och träffade drivern Erik! Åkte runt lite och sen till bajs biltema men efter det så åkte vi alla hem och sussade. Eller? Nä vi åkte i Eriks pappas stora bil, ni vet en sån där skåp bil med tre säten fram? Höhö. Och åkte runt överallt och ingenstans här i Tyresö! Vettefan vart vi höll hus, grabbarna grus körde till donken två gånger och åt både paj, glass och munkar. Otroligt hur mkt små pojkar kan äta! Ljudet i bilen var perfekt, eller? Nä men det va jävligt kul iaf! Kom väl hem runt halv två eller nått inatt och somnade som grisar. Idag åkte vi och käkade pizza vilket var otroligt gott och väldigt längesen. Skjutsade hem Erik och åkte o handlade nån tung jävla grej till Edvins bil, kände att jag då var extremt otränad i musklerna! (Märkte jag även häromdagen när jag och Emilia körde armbrytning och jag inte ens fick ner hennes ena hand med två av mina). Sen åkte vi hem och han skulle pilla lite på bilen medan jag frös som fan, men nu är vi inne och jag har krupit ner under täcket för jag fryser sådant! Imorgon blir det tyvärr hemfärd. Bilderna som kommer nedan kan vara känsliga för barn, titta ej utan vuxet sällskap. Åldersgräns 15 år då the pedofile visar sig i högra hörnet på en av bilderna! Puss en glad K!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: