kariinekstrand

Benhinneinflammation check

Kategori:

Hej! Igår var som för alla andra sista dagen i skolan innan lovet. Skulle sluta tre och hade sovmorgon och sen skulle mamma hämta mig men när jag kom till skolan så var min ena lärare hemma så jag hade en lektion och slutade halv tolv! Fick dock sitta och vänta på mamma till halv två men Lovisa och jag pluggade lite och det var skönt att få bort lite med tanke på att jag ändå har massor att plugga under lovet. Idag har mamma städat och jag har hjälpt till lite. Tog en långpromenad med Angus i solen och det var riktigt skönt! Han är dock lite olydig, speciellt när vi kom hem och han skulle ligga i sin korg men han smög ifrån den och la sig på mattan säkert 10 gånger, tror det hör ihop med hans 40 års kris. Jag tror även att jag nu fått benhinneinflammation, passar ju bra! Nä usch nu ska jag gå och duscha, glad påsk! Puss K

Kommentarer


Kommentera inlägget här: