kariinekstrand

Typ sommarlov

Kategori:

Hellu! Nu är det typ sommarlov för mig! Ledig från idag till tisdag, då bara städa skåpen, sen ledig onsdag och torsdag skolavslutning! Är så otroligt lycklig över att detta år äntligen är slut, jag ska säga helt ärligt att det här är det värsta plugg året jag vart med om, jag har slitit som ett djur för mina betyg och jag är helt okej nöjd över dom! Speciellt eftersom det aldrig vart en ledig stund! Men idag är jag glad för dom i Stockholm och lilla Niclas i Gislaved som tagit studenten! Bra kämpat grappar! Men jag är samtidigt ledsen över att jag själv har ett år kvar, det går fort! Har ju inriktningar nu och jag har akutsjukvård då, så praktik blir det och sen till våren blir det ju mkt med student fixandet! Jag läääängtar! Puss K

Kommentarer


Kommentera inlägget här: