kariinekstrand

Mys och jobb

Kategori: Allmänt

Hej hallå!
Helgen har spenderats på Bergö med min underbara pojkvän och kusin Robert. Vart väldigt trevligt, blev dock lite för full i fredags, slutade inte så bra. Men äsch, man lever bara en gång. Vi badade tunna som jag sa att vi skulle och hade det allmänt på topp! Igår åkte vi dock hem, vi klämde alla in oss i Niclas bil, Angus mamma Robert och jag, ja Niclas också såklart. Ola jobbade så därför fick vi ta Niclas bil. Angus fick sitta hos mig i framsätet och kan lova att han inte tyckte om det, var trångt och varmt för ac fanns det inte i bilen kan jag lova! Men det gick snabbt hem och sen tittade jag och Niclas på gangster squad, riktigt bra faktiskt! Vi hade försökt titta på filmer varenda kväll men slutade bara med att båda somnade tre minuter in i filmen. Sen åkte han hem, tyvärr. Känner stor saknad redan!

Idag var min första arbetsdag på fortet, gick bra faktiskt, har tre utbildningsdagar så på torsdag har jag min första egna guidening, känns riktigt pirrigt måste jag säga. Men det är väl förståeligt. Känns skönt med jobbet iaf och när det gått ett tag så kan jag säkert rabbla upp allt i sömnen.

Nu ska jag duscha och sen ta en sväng med min sköna höna. Eller tupp. Puss K

Kommentarer


Kommentera inlägget här: