kariinekstrand

Midsommar med pojkvännen

Kategori: Allmänt

Hej pojkar och flickor! Angus är på bättringsvägen, han springer överallt (vilket han egentligen inte får för han ska vila i två veckor). Men jag ser det som ett gott tecken. Jag har inte haft så mycket för mig dom här dagarna, pluggat och vart på brandstationen och kört lite repetition till sommarjobbet i fortet med hlr och sånt. Sen har jag väntat och väntat och väntat och idag är dagen D! Min älskling kommer! Han slutar jobba vid tolv och då åker han direkt så han är väl här vid fyra eller nå sånt. Beror på hur mycket trafik det är, och det lär ju vara massor idag. Sen far vi ut till Bergö och stannar tills på söndag! Ska bli underbart! Bada tunna, äta gott, dricka gott, sola och bada i havet såklart! Sen mys på lillstugans altan! Jag har nästan längtat ihjäl mig efter det här så bäst att det blir som jag tänkt nu!

Men jag har börjat drömma igen, såna där jobbiga och konstiga drömmar som gör mig galen, och dom känns så verkliga också! Kan dom inte bara försvinna och aldrig mer komma tillbaka? Det vore något.

Trevlig midsommar allihopa!
Puss K

Kommentarer


Kommentera inlägget här: