kariinekstrand

Ja jag är lycklig hela långa veckan ut

Kategori:

Hej mina kära vänner och dom jag inte känner! I torsdags så tog jag med min kusin ut till Bergö och vi hade riktigt trevligt med bara stor sol och bad i badtunnan! Blivit riktigt brun måste jag säga! Brände dock axlarna lite men det gör inte ont längre iallafall! Vi var kvar tills på lördagen då lilla Niclas kom hit, han hämtade mig och Robert i brandebol och så skjutsade vi hem Robert och handlade och lite så! Vilken gentleman! Vi var ensamma lördag till idag och har bara haft massor av mys! Igår åkte vi runt lite i oxelösund så han skulle få se hur det ser ut här, det verkligen spö regnade och helt från ingenstans så började det hagla så in i helvete! Tom ett billarm gick igång! När vi kom hem gjorde vi i ordning och hängde för filtar för fönstrena i vardagsrummet och såg på film när det åskade och regnade! Hur mys som helst! Idag har vi inte gjort så mycket, åt en lyxfrukost med baguette med tzatziki på! Mums! Sen bara vart hela dagen tills han nu för lite mer än en timme sen åkte hem, ganska långt att köra för honom, 33 mil så jag hoppas verkligen att det går bra! Med allt det här så vill jag ha sagt att det vart en underbar helg! Puss K

Kommentarer


Kommentera inlägget här: