kariinekstrand

Han är en allt i ett

Kategori: Allmänt

Hejsan hoppsan! Alltså helt ärligt, det är sjukt hur mycket man kan sakna en person efter en dag, speciellt så där mycket så hela magen knögglar ihop sig och man inte kan tänka på annat än den personen och att man är tom nu när man är utan den. Man bara önskar att man kunde spola tillbaka några dagar och göra om allt igen, bara för att allt var så perfekt. Jag är full av dessa känslor just nu, och hela magen är full av fjärilar som flyger omkring.

Var idag på sista skoldagen, ja förutom skolavslutningen. Fick glass vilket var gott även om det kändes onödigt att åka till stan för 40 min. Men jag och tjejerna gjorde lite roligt av det och åt nere vid hamnen efteråt och tog massor av bilder på Emilias systemkamera, dock så ser jag alltid tjock ut på systemkameror av någon anledning, dom är väl för bra helt enkelt! Sen satt vi vid vallarna och solade några timmar innan vi åkte hem. Hade jätte trevligt även fast jag hade svårt att tänka på annat än denna underbara människa som jag ovan beskrev mina känslor för. Nej nu dör jag! Puss K

Kommentarer


Kommentera inlägget här: