kariinekstrand

Emilia och Eskilstuna

Kategori:

Hej! Haft en riktigt trevlig och skön helg! I fredags så fick jag och Emilia för oss att nä, imorgon drar vi till Eskilstuna! Jag har ju mitt länsbusskort så jag åkte även gratis! Så vi åkte igår vid 10 och kom hem vid 18! Var riktigt kul och vi hittade lite småsaker att köpa, jag köpte ett mobilskal och tre par trosor, det var spets alla tre, ett par gula, ett par rosa och ett par lila! Super fina! Emilia köpte likadana! Sen skulle väl Edvin och Erik komma förbi en sväng för dom skulle till Västerås men så blev det inte. Vi missade bussen vid 14.20 precis så vi fick ta 16.20 men vi hade kul dom sista två timmarna med, Emilia skulle gå och köpa jordgubbar så jag följde med och dom höll precis på att packa ihop ståndet när vi kom och då ropade en som jobbade där och frågade om vi skulle köpa jordgubbar och det hörde inte Emilia så jag sa att han pratade med henne men då kom en kille från glasståndet och frågade om hon ville ha glass så hon vände direkt dit och trodde hon skulle få gratis glass men vände sen tillbaka, Gud vad vi skrattade åt det på vägen hem, haha! Nu idag så har det varit lugnt, frukost och lunch ute fast det är så varmt så jag håller på att gå ihjäl. Vill bada!!! Puss K

Kommentarer

  • emilia säger:

    riktigt trevlig och rolig dag hörredu! :)
    Får vi göra om!

    2013-06-02 | 22:27:55
    Bloggadress: http://ttruestory.blogg.se

Kommentera inlägget här: