kariinekstrand

Sommar, sol och kärlek

Kategori: Allmänt

Hej! Jag hatar detta blogg helvete. Skrev ett långt och bra inlägg men nej, då försvann allt. Ahhhhhh!! Jag skriver nu bara kortfattat för jag pallar inte.

I fredags så kom Niclas och överraskade mig på jobbet med en guidening vilket var så trevligt så! När jag sen slutat åkte vi och handlade för vi skulle vara ensamma i helgen.
När vi sen kom hem så kommer tokfan med en otroligt fin ros och en ask med choklad hjärtan! Gissa om jag blev glad!

I lördags så ville vi åka till Eskilstuna och gå på parken zoo, men eftersom pengarna inte riktigt räckte till det så åkte vi till nävekvarn och tittade lite istället! När vi kom hem så hade gubbfan till granne tjärat sin altan så det luktade faan! Och det uttryckte jag högt och tydligt också. Så vi gick in och jag öppnade mitt fönster och satte på den värsta musiken han kunde tänka sig. Sen när han var klar och gick till baksidan så följde musiken efter på hög volym.

På kvällen åt vi räkor och myste till titanic som vi sagt att vi skulle se men som inte blivit av. Gud så vacker film.

I söndags så åkte vi ut till Bergö och solade och badade eftersom vi inte kunde sitta ute på altanen pga stanken men det var också vääääldigt varmt! Så vi badade här ute istället och spelade lite pingis. Sen åkte han tyvärr hem för han skulle jobba igår. Men nästa gång åker jag ner till honom och det ska bli jätte kul!

Igår låg mamma och jag på altanen här ute och solade och lyssnade på sommarpratarna, det var skoj! Men idag blir det hemfärd för jag ska jobba imorgon, sex dagar. Sen ledig i en dag och sedan jobba igen. Hmm.

Puss K

Kommentarer


Kommentera inlägget här: