kariinekstrand

Sommar och sol

Kategori: Allmänt

Hej! Hela veckan som va var faktiskt jätte kul! Jobbat hela dagarna och haft det skönt på kvällarna då jag vart ensam hemma! Sen igår när jag hade jobbat klart så packade jag min väska och drog ut till mamma och Ola Bergö och det har bara vart underbart! Jättefint väder och så. Kastade lite med mitt kastspö från bryggan igår också, men jag fick inget.. Tyvärr. Sovit skönt har jag också gjort! Speciellt inatt! Sov i ca 10 timmar! Man slappnar verkligen av här ute. Imorgon jobbar jag igen , men då sitter jag i kiosken så det blir rätt lugnt och när jag slutar så ska mamma och jag åka in till stan och shoppa lite saker jag behöver, ser jag fram emot! Jobbar även bara fyra dagar den här veckan så på fredag kommer min älskling! Som jag längtar!

Puss K

Kommentarer


Kommentera inlägget här: