kariinekstrand

Glidning & kalsonger

Kategori: Allmänt

Hej! Jobbat i kiosken i två dagar nu, vart riktigt skönt faktiskt! Ett no däremot är att det varje kväll vart fel summa i kassan. Måste vara nått fel på kassa apparaten alltså. Jag ger ju inte bort mer eller tar mindre betalt? Nått stämmer ju inte.. Blir galen! Hatar att räkna den jäveln! Men ja. Igår kom morfar helt plötsligt upp i kiosken och skulle gå en glidning, synd det inte var jag som skulle glida. Men vi pratade lite och det var jätte trevligt att få se honom igen. Han tittade mycket på en bok så när han åkte så bestämde jag mig att jag skulle köpa den åt honom! Så får vi se när han får den! Ha den på lut lixom!

Idag har jag jobbat jobbat jobbat och så fick vi leverans med glassbilen så lådan är full igen! Och imorse kom mamma och väckte mig och jag har en kudde som jag brukar ha mellan mina knän då jag har ont i dom, då låg örngottet brevid mig och kudden bakom huvudet. Hur lyckades jag med det är en bra fråga? Och när hon började skratta och sa "va är det här?" Så trodde jag av någon märklig anledning att det var kalsonger? Suck.

När jag kom hem så hade mamma dukat upp massor av mys på baksidan som vi smaskade upp! Och sen ikväll har vi tittat på "små citroner gula". Ganska förutsägbar men bra!

Har märkt dom senaste dagarna att jag har svårt att släppa jobbet när jag kommit hem. Ligger och rabblar hela glidningen innan jag ska sova typ. Pratar inte heller om annat känns det som. Är rätt tråkigt måste jag säga. Men jag försöker släppa det! Har dock ont i mitt knä hela tiden. Blir inte bättre heller. Måste gå till läkaren med det i höst. Bara en vecka kvar nu tills min älskling kommer och hämtar mig och vi ska åka ner till honom! Längtar super mycket!

Puss K

Kommentarer


Kommentera inlägget här: