kariinekstrand

Andar, finns dom?

Kategori: Allmänt

Hej hallå!
Inte förrän idag har jag ens tänkt tanken, tanken på att det finns andar i fortet. Jag gick idag med min grupp som jag guideade och sen försvann fyra ur min grupp på vägen tillbaka och jag såg gassluss dörren öppnas, en man gick ut. Jag trodde det var någon ur min grupp eftersom några försvann. Men sen dök dom upp från verkstaden. Jag tänkte då på att det säkert var Cecilias grupp och jag började då gå ut. Jag fick igenom gasslussen och på andra sidan stod Cecilia med sin grupp. Alla var där. Ingen hade gått förbi henne. Jag vet inte heller hur dörren stängdes för jag såg bara när den öppnades och sen var den stängd. Mannen var det ingen som hittade. Ingen kan heller gå in i fortet utan nyckel. Min stora fråga nu är, hur fan ska jag klara av det här resten av sommaren? Jag som är mer rädd för andar än för mördare. Jag har så ont i magen för det här just nu. Usch vad jag hatar det. Jag vill inte se sånt där! Vill inte vill inte vill inte! Försvinn!!

Puss K

Kommentarer


Kommentera inlägget här: