kariinekstrand

Yes yes yes

Kategori:

Tjo. Dom senaste dagarna har jag fått reda på att jag fick c i engelska, super nöjd! Och har även fått sluta tidigare hela veckan som vart skönt. Igår fick jag brev från praktiken om när jag börjar och så, blir på tisdag klockan 14 på sjukhuset dårå! Riktigt spänd på hur det kommer va! Imorse så mötte jag emilia vid slottet så vi gick en promenad till skolan och det var skönt, känner mig så myttig efteråt, ja det låter kanske löjligt men det gör jag så vi taggar promenad imorgon också! Ikväll var det bara jag och Ola hemma då mamma är på kurs så han hämtade mig och sen åt vi lite gott och myste framför tvn. Ett minus var dock att jag gick med Angus nyss och det blåste hur kallt som helst så drog upp hela jackan enda vägen upp så jag såg säkert ut som ett mongo och jag fick ingen luft heller för den delen. Imorgon är det äntligen fredag och jag drar till estockolmo, ska bli riktigt kul! Nu säger jag och lilleman som ligger i min säng godnatt! Puss K

Kommentarer


Kommentera inlägget här: