kariinekstrand

Tröttmössa

Kategori:

Halloj! Inte skrivit på några dagar men har inte gjort sådär super mycket som man kan skriva om. Gått upp sent (13 ungefär) varje dag och suttit uppe hela nätterna och pratat. Ikväll ska vi dock in till city och käka middag och gå på bio, ska se berättelsen om pi i 3D. Blir riktigt nice då jag bara sett film i 3D typ en gång. Igår kväll kollade vi på armageddon eftersom det är en av mina favorit filmer, dock så ska jag alltid grina som fan! Fast det kan ju va skönt det med ibland. Jo och sen åkte vi in och handlade lite smaskens på kvällskvisten! Jag somnade nästan direkt efter filmen inatt medans jag blev pratad med och tillslut fick jag frågan "repetera det sista jag sa" och ja, det kunde jag ju inte.. Kändes som att detta blev ett rörigt inlägg men det får ni leva med! Puss K

Kommentarer


Kommentera inlägget här: