kariinekstrand

Toppen på snoppen

Kategori:

Hej! Idag har jag haft riktigt flyt! Chill i skolan och fick sen veta att vi inte hade nån engelska som var sista lektionen så jag skulle egentligen sluta halv 5, fick sen reda på att vi bara skulle kolla film på lektionen innan så efter det skulle vi sluta! Fick då sluta vid två och gick snabbt till stadsbussen som skulle gå kvart över och direkt när vi kom dit så kom en annan buss som vi tog till bt. När vi kom till bt så hade jag räknat med att få vänta i tjugo minuter på min buss men då stod det redan en där eftersom bussen var tidig så gick på den, den gick min väg genom stan så kom hem efter 20 min, när jac kom hem så blev angus så glad så han hoppade upp på mig och bet mig i läppen så nu har jag en jätte fint sår där. Tog en promenad med honom och skottade altanen på framsidan och busade lite i snön med honom också! Mamma sa även ja till att åka till Stockholm i helgen, kanske skulle köpt en trisslott idag? Fast jag får ju inte köpa det än.. Men om lite mer än 7 månader så! Så nu taggar jag helgen och nästa vecka börjar praktiken på Nyköpings lasarett som pågår i 4 veckor och avslutas med sportlov! Toppen! Puss K

Kommentarer


Kommentera inlägget här: