kariinekstrand

Shoppshoppshopp

Kategori:

Hejhallåtjosan! Blev frisk igår så då gick jag och mamma bara ner till stan i oxelösund och handlade lite med Angus och sen hem. Sen hände ju inte så mkt måste jag säga. Gick en promenad på kvällen med Angus också och snackade lite med Lovisa som jag inte pratat med på en vecka! Vi hade hyfsat mkt på hjärtat måste jag säga, för jag fortsatte gå när jag egentligen hade tänkt svänga av hem för att vi pratade så mkt! Var riktigt kul! Sen igår kväll så snackade jag lite Skype med James då det var ett tag sen, men båda var rätt trötta och ja, min engelska var inte på topp då måste jag säga, så jag vet inte om han ens förstod hälften även om han svarade! Sen idag var jag med mamma på stan och shoppade lite! Blev en rutig skjorta, en orange bh och en grå tjocktröja! Tittade även på en blå skjorta på Gina men den satt sådär så bestämde mig för att fundera på det eftersom den kostade ganska mkt för en liten plånbok! Men jag tror jag ska köpa den faktiskt, ska testa en mindre storlek så tror jag den sitter bättre för den var stor runt midjan och väldigt lång. Nu har jag duschat och ska gå och borsta håret, imorgon är det upp klockan 5 för praktik! Puss K

P.s, jag är skit snygg i min snobben keps, d.s

Kommentarer


Kommentera inlägget här: