kariinekstrand

Rullar hem

Kategori:

Hej! Haft 5 super sköna dagar i Stockholm men idag blev det tyvärr dags för hemfärd! Vi hittade igår en jätte mysig restaurang vid Drottninggatan som vi käkade på 'el forno' eller nått liknande. Bion var även den riktigt mysig och bra, dock så gjorde 3D glasögonen lite ont bakom örat på mig men det får jag förbise! Filmen var riktigt bra men skulle kanske inte vilja se den 100 gånger om som man kan med vissa filmer, kanske ser den igen om några år! Kom hem ganska sent då bion slutade halv elva så var nog hem runt tolv eller nått men sen låg vi och skrattade åt larviga saker till 5 ungefär, fick gå upp vid 10 idag då man skulle kunna ta det lugnt med att göra sig i ordning, var dock väldigt trötta så gick lite sengt men sen rullade vi till donken. Tänkte efteråt att jag inte hade behövt köpa nån tågbiljett hem för jag kan ju rulla? Men nu va det ju försent eftersom tåget skulle gå om nån timme. Men nu sitter jag här på tåget och lyssnar på musik och spelar lite, Ola och Angus hämtar mig i Nyköping så går fort hem iaf! Kan inte riktigt förstå hur jag kan sakna ett husdjur mer än mamma eller Ola, men det gör jag verkligen, jag saknar min plutt! ❤ Puss K

Kommentarer


Kommentera inlägget här: