kariinekstrand

Mys & sovmorgon

Kategori:

Hahahahallå! Dagen startade inte så bra, bussen gick sönder så satt och väntade på någon som skulle laga den i ca 1 timme. Fick då skjukanmäla mig på första lektionen som var idrott, tänkte att det inte gjorde nått men då skulle vi såklart ha yoga vilket jag verkligen hade velat testa på, men nej då skulle bussen för första gången på 1,5 år gå sönder?? Kom sen till skolan och måste ändå erkänna att det var rätt chill, sovmorgon imorgon också då jag gjorde bokprovet i engelska idag ist för imorgon, bara jag Emilia och Lovisa som gjorde det så vi får sovmorgon ;) ikväll har jag haft myskväll med mamma då Ola och Angus är på Bergö, började kolla på water for elephants men pallade inte kolla klart, var dock bra så långt jag såg! Nu ska jag snart sova, natti natti! Puss K

Kommentarer


Kommentera inlägget här: