kariinekstrand

Latkorv

Kategori:

Hoppsan hejsan! Det har inte hänt så mkt i helgen varav dålig uppdatering. Igår var det bara mys då Ola och Angus kom hem från Bergö, min lilla plutt hade vattensvans då dom jagade sjöfågel och Ola hade åkt iväg en bit och Angus fick stanna på land men då fick han för sig att gå ut på den riktigt tunna isen så han gick igenom och fick ta årets första dopp. Men nu funkar svansen som den ska igen vilket är skönt för när han har det där så blir han så låg eftersom svansen inte hänger med och så. Men idag tog mamma jag o Angus en långpromenad och när vi kom hem så frös jag så efter det har jag bara legat under filten i soffan, latkorv som jag är! Nu blir det mat sen duscha och efter det ska jag kolla på den där nya serien på fyran klockan 20, verkar riktigt bra! Puss K

Kommentarer


Kommentera inlägget här: