kariinekstrand

Läsaläsaläsa

Kategori:

Hej! Snart börjar skolan igen, imorgon är sista lediga dagen. It sucks. Tycker dock att det här lovet har gått sakta vilket är skönt! Känns som att jag har gjort massor fast jag egentligen inte gjort så mkt förrän hela den här veckan i princip. Men jag är riktigt nöjd, kunde nästan inte ha blivit bättre så att säga! Idag har det dock inte vart så kul, pluggat sen jag gick upp vid halv tolv. Två uppgifter, en i etik och en i vård. Sen har jag läst ut nästan hela engelska boken, bara 26 sidor kvar ungefär och resten tänker jag läsa imorgon bitti i sängen och ta en sista riktig mys morgon, även om jag får ta den ensam. Har ingen skolångest än iaf vilket känns bra, men den kommer väl imorgon. Nu är jag nergosad i soffan och ska bara mysa! Puss K

Kommentarer


Kommentera inlägget här: