kariinekstrand

Im coming home

Kategori:

Hej, jo jag vet, dålig uppdatering i några dagar men med tanke på att jag har vart i Stockholm så har jag inte riktigt haft lust att sitta och uppdatera när jag haft andra saker för mig! Har haft riktigt roligt, men som allt så måste man avsluta det nån gång tyvärr. Sitter på tråktåget på g hem nu med musik i öronen. Riktigt lugnt måste jag säga, är kanske 15 pers på så det är skönt. Ikväll så tänker jag inte göra speciellt mycket, bara umgås med familjen. Imorgon är jag ledig så då ska jag sova, för sömn är något som jag inte har fått så mkt av i helgen. Jag kan inte förstå hur när jag är hemma så kan jag sitta uppe till bara typ två och sova till halv tolv men när jag är borta kan jag sitta uppe till fem och ändå vakna och vara jätte pigg vid nio, tio. Och jag känner mig så elak när jag måste väcka nån som sover, men jag vill ju inte ligga vaken där ensam i flera timmar för det går ju hyfsat fort att kolla fb och insta, speciellt om man suttit uppe länge för då har man ju redan sett allt. Känner att det här blev ett ganska konstigt inlägg, det blir så när den som skriver är lite knasig! Puss K

Kommentarer


Kommentera inlägget här: