kariinekstrand

Första dagen

Kategori:

Ja, hej. Idag var första riktiga dagen på praktiken, fick göra riktigt mkt och vågade göra väldigt mycket. Är dock helt slut, satt ner i typ 40 min max idag så min rygg gör jätte ont. Men nu börjar huvudvärken släppa lite iaf, den kan jag inte påstå var så skön! Har vart helt okej faktiskt, ganska roligt. Men det är ju klart att när man är ny så vågar man ju inte så mycket, elr det stämmer på mig iaf. Nu vill jag bara sova, var inte så kul att gå upp klockan fem på morgonen, men det blir bättre hoppas jag! Fick komplimanger från patient och besökare för att "jag har så söta röda kinder", kul att någon uppskattar det! Även en röntgensköterska i 25 års åldern ungefär som stötte lite på mig, han hoppas säkert att jag kmr dit snart igen! Haha. Nä nu ligger jag i soffan och är helt slut. Puss K

Kommentarer


Kommentera inlägget här: