kariinekstrand

Åtta

Kategori:

I flera år, i princip sen jag kom in i puberteten så har jag mått dåligt över min vikt. Jag har varit inne i affärer och sett kläder som jag så gärna skulle vilja ha men som jag vetat inte ens vart någon idé att testa för jag visste att dom inte skulle passa mig, pga min vikt. Jag vill kunna ha på mig nästan vad jag vill utan att känna mig tjock. Sen i oktober så har jag gått ner 8 kilo och jag har blivit säkrare i mig själv, jag trivs mer och mer i mig själv. Jag har blivit mycket positivare och gladare och vågar nu bjuda på mig själv på ett sett jag inte kunde förut. Jag har även blivit mycket piggare. Jag har inte nått mitt mål än, jag har några kilon kvar men jag är otroligt stolt över mig själv som lyckats såhär långt! Bilden till vänster är från i augusti och bilden till höger är från idag. Puss K

Kommentarer

  • emilio säger:

    du ska vara stolt kariin! du är duktig du!!

    2013-01-21 | 19:14:48
  • Sofia säger:

    Grattis Karin!
    Vilken skillnad, stolt som fan ska du va! :) <3

    2013-01-21 | 21:06:25
    Bloggadress: http://sofiathalen.devote.se
  • Annonymus säger:

    Det är bra karin, keep fighting!

    2013-01-21 | 22:52:29

Kommentera inlägget här: