kariinekstrand

A sunny day

Kategori:

Hallojsan! Idag vaknade jag vid halv 12 så det var riktigt skönt att sova ut, sov i elva och en halv timme! Hur fan ska jag orka gå till skolan sen? Har ingen stor lust att ställa tillbaka dygnet direkt, känner att jag blivit en riktig nattuggla! Jag som förut alltid somnade vid 10 även på helger och lov. Men när jag vaknade så åt jag en riktigt god frukost med ost baguette med gurka och paprika och lite saft till det! Sen slet jag på mig palterna och gick ut med Angus och mötte mamma som slutade vid ett och sen åkte vi in till stan och handlade lite till middagen ikväll som förövrigt blev jätte god! Bakad potatis med räkor och carbfish! Nu har jag gosat ner mig i soffan och kollar på tv, ha en bra kväll! Puss K

Kommentarer


Kommentera inlägget här: