kariinekstrand

Slaveri

Kategori:

Hej. Jag är helt slut, slavat som fan den här veckan. Det har dock vart jätte kul, jag tycker jätte mycket om min handledare, hon är skit bra! Jag har tagit blodsocker, lagt om sår, tagit blodtryck, temp, andningsfrekvens, saO2 och tagit blodprov, dock bara blodprov på min handledare eftersom jag inte har delegering på det. Torkar diarré från både golv och tak och rumpor, det är ju kanske inte lika kul. Jag har nu ikväll ätit, gått med Angus och när jag kom hem så hade mamma tagit fram massor med ljus i badrummet och tagit fram morgonrock och så så jag kunde hoppa in i duschen direkt när jag hade gått med lilleman. Var jätte skönt! När jag sen hade duschat klart så stod vindruvor på bordet och filtar och kuddar i soffan, riktigt mysigt! Tack min älskade mor! Nu känner jag att jag helst vill gå och lägga mig men det kan jag inte göra för att jag för det första kommer vakna sex imorgon och för det andra så börjar ju inte farmen förrän halv tio och det måste jag ju se! Nu kommer en bild där meningen är att ni ska få se min nya och jätte sköna skjorta som jag köpt, mig kan ni skita i! Puss K

Kommentarer

  • emilia säger:

    Saknade vän! Du får göra så mycket på din praktik, du kommer va så duktig när vi är tillbaka till skolan igen :) du kommer va tvungen att hjälpa mig när vi gör såna saker på vårdlektionen!!
    Fin skjorta också! Kramaaaar

    Svar: Ja nog har jag blivit duktig allt! Haha det fixar nog du med ska du se! ;) tack fina du! Kraaam
    Kariin Ekstrand

    2013-02-01 | 20:42:11
    Bloggadress: http://ttruestory.blogg.se

Kommentera inlägget här: