kariinekstrand

Pussssss

Kategori:

Tuddelu! Har gått bra på jobbet idag och är riktigt nöjd över min insats! Fick även äran att träffa och mata en 101 åring, det var rätt häftigt faktiskt! Sen fick jag sluta tidigare också så skyndade mig ut för att ta bryngan bussen till bt och när jag kom dit så träffade jag min lilla (långa) vän Eric som jag gjorde sällskap med hem, drog in till honom en sväng också och sen hem för mat, blev pannkaka och det var jätte gott! Imorgon jobbar jag eftermiddag och det blir riktigt skönt med sovmorgon måste jag säga, hatar dom tidiga morgnarna jag går upp klockan 5, har börjat äta frukost på bussen, elr ja en drick yoghurt, så jag kan sova en kvart längre nu! Nu har jag precis tittat på mitt älskade farmen, trodde inte att jag skulle gilla det första gången jag såg det men jag är helt fast! Puss K

Kommentarer


Kommentera inlägget här: