kariinekstrand

Norrköping&tv

Kategori:

Hej! Idag har jag vart i Norrköping med familjen och kikat lite! Åkte så vi va där vid halv tolv ungefär. Va inne på media markt och såna butiker och skulle kolla på en tv åt mig då vi kollat lite hemma men här finns det ju inte så stort urval direkt. Skulle dock inte köpa någon tv idag då jag inte hade sparat ihop så mycket så jag hade råd med det. Vi åkte dit och jag hittade en tv som jag verkligen kände passade åt mig, då sa mamma och Ola att jag kunde köpa den ändå och köra avbetalning men betala av så snart som möjligt! Gissa om jag blev glad! Hade inte tänkt köpa en smart tv heller men det hade den så det följde ju med på köpet för mig! En 40" samsung smart tv med full hd! Jag är sjukt nöjd! Den blev väldigt stor eftersom jag tidigare hade typ en 20" så det va riktigt nice! Senare så kom vi hem och sen har vi bara haft riktigt mysigt! Ätit gott med förrätt och varmrätt och druckit gott och såklart tittat på tv. Mamma har även bjudit in sig själv till mitt rum imorgon för att titta på film, haha! Det blev en perfekt avslutning på lovet! Puss K

Kommentarer


Kommentera inlägget här: