kariinekstrand

Four days left

Kategori:

Hej hej hej! Idag har jag vart ledig och det har vart riktigt skönt, suttit framför tvn nästan hela dagen och bara slappat (Angus också), vilket jag behövt efter en helg med jobb. Nu är det bara fyra dagar kvar på praktiken och sen lov! Jag längtar! Har precis laddat ner lite musik till telefonen också, bara så svårt att komma på när jag väl sitter och ska skriva nått låt namn.. Tror inte det bara händer mig! Men fick några låtar tillslut. När mamma slutar vid fem så ska vi åka in till Nyköping och hämta hennes nya glasögon som har kommit! Skönt med en liten biltur, dock har mitt hår inte torkat än sen jag duschade så får väl se hur det går, orkar inte blåsa det! Funderar även på att köpa nått smaskigt på vägen hem då jag är sugen på nått men vet inte vad.. Puss K

Kommentarer


Kommentera inlägget här: