kariinekstrand

Fish

Kategori:

Tjo! Idag vaknade jag vid 12, jag sov som en jävla gris och fick panik över att jag sovit så länge. Inte för att jag hade planerat nått bättre idag men ändå. Gick upp åt lite lunch och drog iväg med Ola till Nyköping för att handla och kika runt lite. Vi åkte till djuraffären vid påljungshage och skulle handla mat till lilleman och jag stod och tittade på vackra fiskar, jag är jätte sugen på att ha en liten skål med fiskar! Men jag vet att det kostar mycket och är mycket jobb med det, men dom är så harmoniska och lugnande, jag skulle behöva bli lite mindre stressad. Senare åkte vi till Elgiganten för att kolla runt bland priser på tv och spis, jag vill ha en tv till mitt rum dårå, inte en spis. Hittade en del bra priser men vill inte köpa tv där, så mkt skit som jag hört om dom. Sen åkte vi hem och nu sitter jag och pratar med mamma som nyss slutat jobbet! Puss K

https://cdn1.cdnme.se/2176587/7-3/pic_5124e7fb9606ee551cc27612.jpg" class="image">

Kommentarer

  • emilioo säger:

    man får inte ha fiskar i en rund lite skål längre vet du väl, räknas som djurplågeri att ha det ;)

    2013-02-21 | 14:24:33
    Bloggadress: http://ttruestory.blogg.se

Kommentera inlägget här: