kariinekstrand

Bästavän

Kategori:

Hejsan hoppsan! Har inte vart det roligaste att börja plugga igen men det är ju bara 15 veckor kvar till sommarlov som jag börjar tagga inför redan nu! Igår slutade jag tidigare pga en inställd lektion så jag följde med bästavän Ellen hem en stund! På vägen till henne så köpte vi vindruvor vilket vi åt upp så fort att jag knappt minns smaken! Sen följde hon med hem till mig (detta var då inte alls planerat) och vi myste med god mat och senare en film som jag somnade ganska fort i, han väl se 20 min av den kanske och sen sov jag som en gris! Vaknade sen imorse av att hennes larm ringer halv 6 som hon hade glömt stänga av så jag låg bara och slumrade sista timmen då jag inte kunde somna om. Sen åkte vi till skolan och jaa, jag hade en tidig dag idag så jag slutade vid 11.35 vilket blir as skönt att börja göra nu på onsdagar med nya schemat. Och det är ju så jävla fint väder idag så jag vill ut men nej, pluggandet kallar. Snart färdig iaf men vette fan vad jag ska hitta på ute. Jaja, sovmorgon imorgon så ikväll ska jag titta på greys anatomy på min fina tv och bara mysa! Puss K

Kommentarer


Kommentera inlägget här: