kariinekstrand

Partey

Kategori: Allmänt

Hallå! Igår blev det lite party!

Började hemma hos Disa med lite matlagning, blev tacos! Satt och pratade lite och gjorde oss i ordning. Vid halv åtta kom mamma och hämtade oss för att skjutsa oss till Emma för förfest.

Väl där så satt vi och körde dryckesspel och vissa blev väl fullare än andra! Hade riktigt kul trots att jag spillde ut typ 3 glas, äsch då! Mycket skratt och prat!

Sen vid tio så drog vi oss in till stan för att gå på hamnmagasinet och parta lite, var sjukt mycket folk, hörde heller inte min egen röst för att vi satt precis vid högtalaren, men alla sjöng och tjoa! Senare så skulle vi flytta oss till en soffa istället, ja då kommer klantarslet fram i mig och jag snubblar och ramlar.. Fick hjälp upp iaf! Idag har jag dock riktigt ont i knät, inte så fint heller, helt svullet och dant!

Men vaknade upp med en baksmälla imorse och var tvungen att åka in till stan för att gå på banken och fixa lite med digipass och så. Kände mig awesome, eller?

På eftermiddagen sen så åkte jag till mina kära vänner på fortet för att prata om gårdagen. Riktigt trevligt! Ikväll sen blir det nog bara mat och ta det lugnt eftersom jag inte känner mig så pigg, men imorgon drar jag igång igen!

Puss K

Kommentarer


Kommentera inlägget här: