kariinekstrand

Lovely

Kategori: Allmänt

Hallå! Haft en underbar vecka nere hos mitt hjärta! Vi har inte gjort så mycket men det har vart mysigt ändå!

I måndags började vi titta på serien "the walking dead" och vi kunde inte sluta! Vi har under veckan tittar på dom tre säsongerna som finns och jag vill ha mer!

Vi var på Ullared också och jag har aldrig köpt såhär mycket kläder som jag gjorde! 14 tröjor och grejer till telefonen bland annat! Gick väl där i ungefär fem timmar tills vi gick ut, allt kostade ju i princip mellan 29-99 kr! Underbart! Gick på 2200 ungefär och jag kunde ite gjort något bättre med en del av min lön, i princip en helt ny garderob!

Sen har vi vart lite på motorbanan i Anderstorp men pga Niclas fail där han höll på att ta sönder bilar som kostar miljoner så sket vi i det sen!

Igår var vi i high chaparall och tittade på mudrace, alltså bilar som kör i lera och fastnar och grejer, var faktiskt riktigt kul! Sen åkte vi tåget där man blir rånad och en av dom som skulle råna gick faktiskt fram till mig och tog tag i min hand och tittade på mina ringar men sen ba "äsch". Så snällt att jag fick behålla dom!

Sen har vi bara myst hela veckan, vart skönt som fan såhär sista veckan innan skolan, ja skolan som börjar imorgon, usch.

Nu sitter jag på bussen som tar 3 timmar hem, men är snart hemma med svullna ögon efter all gråt!

Jag har haft den roligaste sommaren sen jag vet inte när, träffat nya vänner, vänner som jag kommer hålla hårt i! Jobbat, fått pengar. Och jag har umgåtts väldigt mycket med min älskling, det har vart underbart! Jag har gjort så mycket den här sommaren, många minnen för framtiden, för vintern. Jag har växt i mig själv, blivit en helt annan person, en bättre! Fått självförtroende, jag tänker hålla kvar som fan i det här nu! Mitt liv är underbart!❤

Puss K

Kommentarer


Kommentera inlägget här: