kariinekstrand

Du är underbar

Kategori: Allmänt

Hej hallå! Haft en helt underbar vecka med mitt hjärta!
Vi har firat mig som fyllde år i onsdags och fick lite gäster. Sen på kvällen drog vi spontant ut till läget med Cecilia och jag tog min första lagliga drink! Så där satt vi ett tag och körde efter fest hos mig med "jag har aldrig". Super bra födelsedag!

Sen i torsdags så var vi på bio med Cecilia och Daniel och såg "grown ups 2", riktigt bra om jag får säga det! Sen blev det bara hem och mysa.

I fredags sen så var vi på Kolmården och aktade oss för dom vilda djuren. Åkte den där safarin och i början var det jätte läskigt för vi var så sjukt högt upp men sen när djuren började komma så var vi närmre marken och då var det bara häftigt! Var verkligen jätte trevligt med en dag på Kolmården och älsklingen, vi bara njöt av dagen med delfin show, safari, säl show och elefant bebisen! Var dock riktigt trötta i benen sen när vi kom hem!

Igår så tog vi det lugnt på dagen och bara myste med film. Sen på kvällen så åkte vi in och åt i hamnen i Nyköping då jag fick det i födelsedags present utav honom! Så vi satt ute under parasollen, myste och tittade på åskan som slog ner bara några kilometer bort. Passade även bra med middag igår då vi hade två månader ihop! Perfekt.

Idag så skulle jag dock jobba, så Niclas åkte hem medan jag stortjöt. Hur fan kan man älska någon så mycket att det gör ont i hela kroppen bara man tänker på personen? Det är iaf så jag känner. Det bara kittlas överallt!

Har allt som allt haft en super bra vecka! Jag är riktigt nöjd! Bara en vecka tills jag åker ner till Gislaved och jag håller på att längta ihjäl mig! ❤

Kommentarer


Kommentera inlägget här: