kariinekstrand

18

Kategori: Allmänt

Hej hallå! Jobbat nu i sex dagar men i lördags så kom min älskling, så vi myste lite på kvällen. Sen har jag jobbat söndag måndag också, trots att Niclas vart här. Lite tråkigt men vi fick flera dagar ihop än räknat så det var det värt! Igår kväll sen så var det avslut med alla sommar glidare på fortet och det var riktigt trevligt! Vi gick på en glidning på Nyköpings hus (hörde ingenting och fattade inget av vad glidaren sa, men fick mig några härliga skratt med Cecilia iaf!) Sen promenerade vi till hamnmagasinet där vi blev bjudna på mat och det var riktigt gott och trevligt! Har haft en super sommar! Är så sjukt glad att jag tog det här jobbet så jag kan inte förklara! Haft så mycket skratt emellanåt så jag nästan kiknat! En sommar att minnas så att säga och även den bästa på länge!

Nu ikväll har Niclas jag och mamma tittat i lite fotoalbum från när jag var liten eftersom jag fyller år imorgon!! (En liten tradition) helt sjukt att jag fyller 18 år! Var ju nyss en liten plutt!

Börjar dagen imorgon med att åka och köpa en dosa snus och en trisslott, bara för att jag kan. Sen får jag lite främmande på eftermiddagen! På kvällen blir det sen bara lite mys med älsklingen och familjen!

I veckan har vi tänkt, jag och Niclas att vi ska åka till Kolmården och sen någon kväll ska han även bjuda mig på mat och bio! Hela veckan kommer bli helt underbar!

Puss K

Kommentarer


Kommentera inlägget här: