kariinekstrand

Soffor och jobb

Kategori:

Hej Sverige! Igår så bestämde vi att vi skulle försöka ta oss ut till Bergö med båten från Oxelösund, vi bestämde även att vi skulle stanna över natten om vi nu kom fram. Packade i båten och drf iväg, fick åka en omväg för att komma iväg men sen tog det stopp. Jävla is! Usch. Så vi fick vända och åka hem igen vilket var otroligt tråkigt då jag faktiskt såg fram emot att åka dit. Men vi åkte hem och hade mys hemma istället. Idag så skulle vår granne kasta två soffor som det egentligen inte va nå större fel på så jag fick komma och titta om jag ville ha nån till mitt rum, den ena var en blå konstigt mönstrad bäddsoffa, den tog jag inte. Tog den mörkbruna 3 sits skinnsoffan istället. Den var inte speciellt vacker den heller kan jag ju säga men den duger sålänge! Vart helt okej faktiskt, ser ju dock lite gammal ut. Men det är ju trevligt och ha en soffa om man får över kompisar eller om jag vill sitta i den på dagen och kolla på tv, skönare än att sitta i sängen! Har dock kollat på en två sits soffa på Ikea, en vit, för 995kr som jag ska spara till! Även ett soffbord till den! Så snart hoppas jag kunna köpa den istället men den andra soffan duger tills jag har råd! Imorgon blir det guide möte på fortet där jag ska sommarjobba! Känner mig rätt nervös men det blir nog bra! Har även ändrat mittbenan till lite åt sidan, jag passade mycket bättre i det än i hel mittbena måste jag säga! Puss K

Kommentarer

  • Ricky Bobby säger:

    Huh HÖH

    2013-04-06 | 01:25:31
  • emilioo säger:

    heheh spara lite pengar till en resa också kariiiin!! PUSSPUSS

    2013-04-06 | 19:13:17
    Bloggadress: http://ttruestory.blogg.se

Kommentera inlägget här: