kariinekstrand

Nothing more to say

Kategori:

Det är sjukt mycket i skolan just nu, jag har kompletteringsuppgifter och prov och inlämningsuppgifter. Jag orkar inte göra någonting. Jag känner mig utarbetad, har ingen större energi. Jag förstår inget av uppgifterna jag får heller och får ingen hjälp. Jag är slut.

Jag längtar fruktansvärt mycket efter att få komma iväg hemifrån. Jag vill åka iväg och ha otroligt roligt med vänner. Skratta. Jag behöver ett riktigt skratt, ett sånt där som man kan skratta åt flera år efter.

Jag längtar efter kärlek. Jag vet inte om det är våren och det fina vädret men jag saknar någon att hålla om, någon att kyssa godnatt, någon att sova bredvid och höra dess andetag. Jag längtar efter pirret i magen, den där känslan av att bara vilja höra personens röst hela tiden, att aldrig vilja lämna varandra.

Jag behöver verkligen ut, jag behöver göra något annat än att sitta inne själv. Men jag vet inte vad jag ska göra. Jag vill träffa folk. Men jag vet inte vem jag ska träffa.

Jag behöver någon att prata med, jag behöver prata med dig. Men du hör inte av dig, inte jag heller. Jag saknar dig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: