kariinekstrand

Gäster, shopping, bästavän

Kategori:

Hej! Har inte blivit så mkt inlägg dom senaste dagarna men har inte riktigt orkat. Har vart full rulle i helgen med påsken, i söndags kom kusin Robert, Malin och Erik hit och käkade med oss vilket var trevligt! Igår kom morfar och Bibbi och åt med oss också och idag har jag vart inne i stan och träffat bästavän Ellen! Köpte en ny plattång då den gamla började stänga av sig själv hela tiden så det blev en ny Björn axen med både platt och lock funktion och jag blev riktigt nöjd! Nu är jag även trött på min gamla tråkiga frisyr så jag försöker få mittbena, började lite tidigare idag och nu sitter den helt i mitten! Får hålla kvar den med hårspänne än så länge men imorgon är det förhoppningsvis lite bättre! Tänkte att jag kunde passa på och testa nu när det ändå är lov. Hittade även en skit snygg jacka på hm men kände att pengarna inte riktigt räckte till och den skulle behövt vara lite större i ärmarna då jag inte riktigt kunde sträcka ut dom, men det fanns inte tyvärr. Får hoppas att dom får in lite mer snart så köper jag den dirr! Min ser så tråkig ut. Nu har jag pratat i telefon en stund och tänkte träffa John blund! Godnatt små gullungar! Puss K

Kommentarer


Kommentera inlägget här: