kariinekstrand

Det allra första

Kategori: Allmänt

Hej små gullefjun! I helgen har jag hjälp till hemma och haft allmänt tråkigt, ville gå på bio i lördags men alla var så tråkiga och upptagna. Igår tog jag första moppeturen på min pärla som gick otroligt fint, höll dock på att bli påkörd bakifrån men ja, smådetaljer. Var riktigt kul iaf! Imorse så sov jag så gott när klockan ringde så jag ville inte gå upp och jag drömde att jag tittade på ett par otroligt fina vita klackskor med en klack på typ 10 cm så jag blev längre än Lovisa men jag fick inte köpa dom för henne trots att dom bara kostade 119kr bara för att jag blev längre.. Jag är dock jävligt glad att jag gick till skolan idag för jag fick reda på mitt provresultat på demensprovet från förra veckan, jag hade läst igenom det kanske 5-6 gånger och blev hur glad som helst när jag fick tillbaka det, jag fick mitt första A! Så otroligt nöjd och stolt över mig själv måste jag säga! Det gav mig lite energi till resten av allt skolarbete som är kvar trots det regniga vädret som jag ska gå i sen till skolan! Toppen på snoppen gör susen i musen. Puss K

Kommentarer


Kommentera inlägget här: