kariinekstrand

We're never getting back together

Kategori: Allmänt

Idag vaknade jag vid 8 vilket inte var så konstigt eftersom jag somnade vid nio igår kväll då jag var supertrött! 
Men när jag vaknade så fick jag en hund som skulle ligga på mig och pussas vilket var riktigt mysigt. Gick upp och åt frukost och sen började jag städa mitt rum, har dammtorkat och dammsugit och kastat masssssor av saker så nu är det rent och fint! Sen tog jag en lång prommis med Angus och tog lite fina bilder i det underbara vädret och efter det så dammsög och dammtorkade resten av huset, elr ja dammtorkade badrummet iallafall :) Musiken har vart på hela tiden och den fick mig att städ dansa, grannarna och dom som gick förbi måste tyckt att jag var knäpp, men vafan, jag var glad och hade roligt så skiter i vad dom tkr! Ikväll blir det myskväll med mamma och jag tänkte ge henne ett litet förslag från min sida om morgon dagen och jag hoppas verkligen att hon säger ja!                                                                                                                                              
 
All natural
 

Kommentarer

  • Mamman säger:

    Hon säger JA ;-)

    2012-10-31 | 17:50:51
  • Mamman säger:

    Tack min älskade unge för städningen!

    Svar: Så lite så!
    Kariin Ekstrand

    2012-10-31 | 17:51:46

Kommentera inlägget här: