kariinekstrand

Tandborst incidenten

Kategori: Allmänt

Hellu, igår på kvällskvisten när jag kom hem, eller ja vid två inatt, så skulle jag upp och borsta tänderna, mamma sov. Jag gick in i badrummet och skulle ta tandborsten då jag känner att den är blöt.. Min kära mor hade tagit min! Och imorse så skulle jag säga det till henne samtidigt som jag skulle ta min tandborste igen, jag känner då att den är blöt, igen.. Mamma ursäktade iallafall sitt misstag med att hon alltid haft en rosa tandborste som jag nu hade, tur hon inte ville ha mitt saliv iallafall! Jag sov till 10 idag och är trött fortfarande, inte så konstigt då jag vanligtvis sover 10-13 timmar per natt. Idag blir en mysdag om ingen hör av sig och vill hitta på något roligt, jag är sugen på en film dag! Så bara hör av er om någon är sugen på det! //K
 
                                               

Kommentarer


Kommentera inlägget här: