kariinekstrand

Otursdag

Kategori: Allmänt

Inte min turdag idag, på idrotten så körde vi fia med knuff och jag satte basketbollen 1000 gånger innan men när vi väl spelade så failade jag hela tiden + att vi körde med två andra klasser och sen efter det så körde vi dodgeball och eftersom jag är livrädd för bollar så ville jag inte vara med så det gick ju som det gick.. Nu när vi har specialpedagogik så tog jag en data som det var slut på batteri i och då hämtade jag en ny, men dataskåpet gick dom första 50 ggr inte att öppna så det tog ett tag. Öppnade nya datan och batteriet dog i den med, efter det så var jag tvungen att hämta en laddare och den räckte inte till min bänk från uttaget så jag fick gå och hämta en skarvsladd med det blev också för kort så då fick jag flytta bak, sen funkar typ inte shift knappen vilket är jätte kul när man skriver ett skolarbete! Sen får jag åka bussen hem då mamma inte kunde hämta mig.. Och den bussen är proppfull! Vilken skit dag! Hoppas den ordnar till sig fram mot kvällen! 
 
ALIBABA!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: