kariinekstrand

Kalasbyxorna

Kategori: Allmänt

Hej! Tyvärr blev det inget inlägg igår men det berodde på att det inte hände ett piss helt ärligt!  
Men idag har det iallafall hänt lite grejer! Lovisa va sjuk och gick hem från vården som vi har på Campus och då satt jag och Emilia som hade jätte tråkigt och var lite hyperaktiva och klädde ut oss, eller ja, jag klädde ut mig.. Strumpbyxor på huvudet, halsduk och vantar, sen stod jag och vinkade till alla inne på enskilda! 
Hade ingen labb idag så jag slutade vid tre och tog kvart över tre bussen hem från skolan. Skulle behöva plugga lite vård, men jag har verkligen ingen lust att läsa om andningsorganens sjukdomar och cirkulationen.. 
Jag önskar att jag var färdigutbildad nu som ambulanssjuksköterska och flyttat hemifrån och allt, men endå så önskar jag inte det. Jag vet att jag kommer sakna skolan när jag väl börjat jobba och jag vet att jag kommer sakna min mor när jag har flyttat, så det får komma med åren istället! 
 
Såhär söt var jag med kalasbyxor på huvudet!

Kommentarer

  • Mamman säger:

    Älskar dig mitt <3

    2012-10-23 | 08:13:44

Kommentera inlägget här: