kariinekstrand

Höstlov!

Kategori: Allmänt

Ja vad ska man säga.. Var supertrött igår så jag somnade i soffan vilket resulterade i att jag snarkade jääääätte mycket. Efter en stund väcker mamma mig och säger att jag ska lägga mig i sängen istället och då supertrött som jag var så fick jag för mig att hon sa att vi ska gå och röka och ta lite nikotin så jag gick i sömnen fram till bakside dörren och tog fram en cigg, mamma kom upp i trappen och frågar vad jag håller på med och att jag inte röker varav jag blir skit sur och kastar ciggen på fönster brädan och säger skit it då! Och sen vaknade jag till och båda börjar gapskratta.. Såhär blir man efter skolan när man är helt slut! Idag är det bara mamma och jag hemma så vi har köpt en pumpa och fixat till lite fint och sen tagit en lååång dusch och testade min nya hårinpackning och sen tog jag en ansiktsmask och fixade till mig rejält med både krämer och andra grejer! Nu ska vi titta på "Brokeback moutain" vilket är en av mina favorit filmer! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: