kariinekstrand

Hemfärd

Kategori: Allmänt

Dom här två dagarna har jag haft riktigt kul, inte haft så kul på länge faktiskt! Men idag blev det tråkigt att åka hem såklart. Igår blev det lite shopping, men ingenting inhandlat. Inatt har jag legat vaken och bubblat och pratat hela natten, sovit ca 2-3 timmar kanske. Men det var helt klart värt det, så mysigt som det var! När jag kom hem så mötte lilla söta Emilia mig och vi gick och pratade i någon timme tills hennes buss gick så jag fick sitta och vänta på min mor som skulle komma och hämta upp mig! Jag mår riktigt bra idag ska jag säga, superbra! Och äntligen fick jag instagram på mobilen som inte funkade förut! Så ni kan följa mig där också på KariinEkstrand :)
 

Kommentarer

  • mamma säger:

    Fina du <3

    Svar: Fina du<3
    Kariin Ekstrand

    2012-10-31 | 08:07:48

Kommentera inlägget här: