kariinekstrand

Harry Potta och den flygande fladderfittan!

Kategori: Allmänt

Stress stress stress till denna jävla buss, ska börja gå till Nyköping istället!
1000 saker att göra i skolan men jag orkar ingenting.
Nu börjar det bli dags att göra någonting åt saken!
I helgen är planerna osäkra, men förhoppningsvis blir det av iaf! Jag tänker hela dagarna att det är fredag så jag blir väldigt ledsen när det visar sig att det bara är onsdag, men veckan har gått fort än så länge så det blir snart helg! Lovisa kastar miniräknare, Emilia ramlar och jag har skadeglädje. Vilka underbara vänner jag har!
 
Kom ketchup så går vi

Kommentarer

  • Anna säger:

    Vilken fin blogg kariin :)

    2012-10-17 | 11:27:05
  • Patta säger:

    Hahahahaha fladderfittan, fick upp värsta bilden i huvet...

    2012-10-19 | 17:42:10
    Bloggadress: http://Nattstad.se/Wildspirit

Kommentera inlägget här: