kariinekstrand

Dagens dag

Kategori: Allmänt

Bad imorse, fick stressa till bussen som nu helt plötsligt skulle få för sig att komma lite tidigare än vanligt!
När jag väl kom till badhuset så fick jag den där känslan av att vara barn igen! Jag kunde inte sluta skratta och fick kallsup efter kallsup! Jag och Emilia sprang bort till vatten rutchkanorna och åkte säkert 10 gånger på rad och skrattade lika mycket varje gång Emilia kom ner på den där och man såg bara huvudet som stack upp och hon flinade som om hon aldrig gjort någonting roligare! Jag höll på att skratta ihjäl mig. Efter halva skoldagen så fick jag reda på att sista lektionen var inställd (jippi!) så fick sluta tidigare, plus att jag fick D på mitt muntliga ;) Mamma skulle hämta mig men då blev det ju inte så, så tog bussen hem och när jag kommer hem så säger mamma att vi ska åka till stan och panta burkar.. Precis vad jag längtade efter.. In till stan i 2 timmar och sen hem gå med Angus och sätta mig i soffan.. Ingen aptit idag, alltså ingen mat. Nu har jag försökt fixa den här jävla bloggen i 2 timmar! Nu är jag helt slut. När jag flyttar hemifrån så tänker jag inte bo såhär, jag tänker bo precis i centrum i Stockholm och slippa pendlande på 40 min varje dag. Usch usch usch. Snart blir det att ensam krypa ner i en kall omysig säng och önska att jag hade sällskap. Natti natti! ;*
 Bjuder på den här vackra bilden idag, på så bra humör är jag ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: