kariinekstrand

Bästavän

Kategori: Allmänt

Emilias "pojkvän" pratar med mat i munnen i matsalen, Lovisas "pojkvän" och hon bråkar efter att hon försökt klämma ner 30 chokladbollar i magen på honom! Och här sitter jag som en fjant med musik i öronen! 
Har troligtvis planer för dagen, vi får se hur det blir med dom efter samma lektion med samma lärare i 4 timmar, läraren som hatar mig! Jag sov 10 timmar inatt men är fortfarande trött, skulle kunna sova i 100 år till i det tråkiga höstmörkret. Jag saknar sommaren så fruktansvärt mycket, värmen, havet, Bergö. Mina små mysiga fika stunder med Ellen, mina vakna nätter ute på altanen på Bergö med min familj, naken nattbadet med månen som lyser, soluppgången som speglar sig i havet. Istället blir det bara kallare, mörkare, fulare. Usch och fy!
Hejdå sommaren!

Kommentarer

  • Ellen säger:

    Det var mysigt <3

    2012-10-30 | 20:24:00

Kommentera inlägget här: