kariinekstrand

Aka med sylt

Kategori: Allmänt

 
Hallåååå, idag är jag lycklig! Mitt humör är på topp med den nya skjortan på mig som jag köpte igår som jag tycker är otroligt fin! :) Idag va det aka och sylt i skolan, någon hade busat på skylten som det skulle stå pannkaka på och det tyckte jag och Lovisa var hysteriskt kul! Enligt henne är jag även främlingsfientlig i matkön då jag inte vill stå direkt efter någon jag inte känner utan alltid vill att Emilia eller hon ska stå framför mig, jag vill vara i mitten! Nu har jag samma lektion till halv 5 men då vi har en snäll lärare så får vi gå när vi vill, vilket jag gillar! Sen ska jag åka hem och sen in till stan igen med mamma och Ola då vi ska handla och Ola ska kolla på skor, smakråd ni vet! Nu vill Emilia gå en promenad i skolan så hon stressar mig med mitt inlägg! Pussssss

Kommentarer

  • - säger:

    var har du köpt skjortan? otroligt fin, och du med!

    Svar: Tack! Jag har köpt den på HM :)
    Kariin Ekstrand

    2012-10-27 | 15:23:46

Kommentera inlägget här: