kariinekstrand

Toppen som snoppen

Kategori: Allmänt

Hellu! Idag var det en lång dag i skolan men den har vart riktigt bra! Vår långa lektion på eftermiddagen som var special pedagogik så tittade vi på en film som jag tror hette "I am Sam" vilket handlade om en begåvningshandikappad man som hade en dotter som han inte fick ha vårdnaden för men kämpade för att få den, otroligt vacker film till rekommendation! Emilia hade pengar med sig också så blev en brownie och en pärondricka till det vilket behövdes! Sen fick jag även reda på att vi äntligen ska få datorer! Dock så är det skolans som alla redan använt och så och som jag egentligen inte tänkte ta hem utan låta stå i skolan över natten men det får man tydligen inte.. Suck. Men det är ju iaf bättre än att få springa och hämta datorer till varenda lektion. Jag är verkligen inne i en positiv period nu och jag mår så himla bra och så hoppas jag det håller sig länge!
 
Klart slut //K

Kommentarer


Kommentera inlägget här: