kariinekstrand

Tjejkväll

Kategori: Allmänt

Hej! Igår var det tjej kväll med Emilia och Lovisa samt med Twilight maraton då vi värmde upp inför nya och sista filmen i serien och så lagade vi tacos till det. Vi såg alla filmerna utom tvån då jag och Emilia tkr den är dålig. Emilia åkte dock hem på natten vilket var lite tråkigt men jag sov kvar och pratade i sömnen med Lo'fisa'! Vaknade imorse av att hon frågar om jag är vaken, klockan var då tjugo över åtta.. Sen blev det upp och äta frulle och sen åkte jag hem. Städade med mamma när jag kom hem och sen ätit plankstek vilket verkligen inte var fel! Nu ikväll har jag gått en promenad ner till Ica med Angus för att köpa farsdagspresent till Ola och det blev en bok! Sen var Angus så smutsig när han kom in att han behövde duscha och han var jätte deprimerad och satte sig i hörnet i duschen och grät en skvätt! 
 
"Wheeeeen i fooound yooou"-Sångparty hos Lovisa by mig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: